دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*


یه وسوسه عجیب و غریب چند وقته ذهنم رو قلقلک میده

مدتیه دارم به "خانه داری" فکر می کنم!

بنظرم گزینه خوبی میاد...


نظرات 2 + ارسال نظر
جودی آبوت دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

عالیه !اگه درآمدشم خوب بود دیگه محشر میشد

آرش یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ http://---

سلام پگی خانم
یه دوستی دارم که برای سلامت قلبش همیشه شراب قرمز میخوره "میگه این چیزی که من میخورم هزارتا فایده داره ولی یک ضرر هم داره. ضررش اینه که زود تموم میشه!" وبلاگت خیلی قشنگ پس چرا زود تموم شد؟ من اتفاقی به بلاگ شما برخوردم راستش تنها برخوردی بود که بعدش سرم درد نگرفت برای همین به تاریخ پست هاتون نگاه کردم دیدم مال خیلی وقت پیش. شاید دیگه فرصت نمیکنی حتما الان یا سر کاری یا ازدواج کردی و سرت به شوهر جان گرمه اما گفتم اگه بعنوان یه غریبه چند تا هندونه بزارم زیر بغلتون و تعریف نوشته هاتون را بکنم یه روز توی تلویزیون ازت میپرسن مشوقت کی بود میگی داداشم نبود ولی اسمش آرش بود. از قلمت که نمیشه تعریف کرد اما کیبورد شیوا و روانی داری و با نمک مینویسی. کارتو ادامه بده حالا هر دلمشغولی هم که داری این کار خیلی ازت وقت نمیگیره. سلامت و موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد