دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*


دارم روزهام رو به بدترین شکل ممکن می گذرونم

بهتر بگم، دارم هدرشون میدم

خالی از انگیزه

با کلی برنامه

و هیچی زمان

خسته ام؟

بلاتکلیفم؟

بیحوصله ام؟

همه اینها هست و نمی دونم چمه باز

از این روزهای لعنتی بدم میاد

حتی نمی دونم چی می تونه بهترم کنه

احتیاج دارم یه دست بیاد و شونه هام رو بگیره و محکم تکونم بده

بلکه این رخوت و بیحالی ازم دور شه

دوست دارم چشمهام رو ببندم و باز کنم و ببینم 1سال گذشته

از این روزها بدم میاد...


*



بعد از اینکه 2 روز وقت گذاشتم و فیلم رو دانلود کردم

تازه فهمیدم فیلمش دوبله به زبان آلمانیه! 


سایت اجازه دسترسی به فایلها بیش از یکبار در روز رو نمی داد

*



من مطمئنم

یا وسایلم ایراد دارن یا استعدادم!!




*



هر روز صبح سر صبحانه، وقتی به آخرای چاییم می رسم به خودم میگم کاش دوتا چایی دم کرده بودم

هیچ چیز به اندازه ی چایی شیرین صبحانه بهم آرامش نمیده

بخصوص اگر چای هل و دارچین باشه که دیگه محشره...



*



حالم بهم می خوره از بعضی ایرانیهای اینجا که توی چشمت زل می زنن و (حتی اگر بشناسنت) پشت چشم نازک می کنن و سرشونو می ندازن زیر و از کنارت رد میشن انگار مثلاً ندیدنت

که چی مثلاً؟؟ با کلاسی؟؟ تریپت به ایرانیها نمی خوره؟؟ با ایرانی حال نمی کنی؟؟ فقط با خارجی می گردی؟؟

بروووو عمو جون

هرکی ندونه خیال می کنه جد اندر جد اروپایی هستن که اینقدر فیس و افاده دارن

تو دهن باز کنی میشه فهمید از کدوم دهکوره پاشدی آمدی (هرچند این اطوارهای مسخره ات با همین دهن بسته هم لو میده کی هستی و از کجا آمدی)

اگر همچین آدمهایی بخوان جلوی روی من دم از فرهنگ و تمدن کهن ایرانی بزنن، با کمال میل می کوبم توی دهنشون تا دست کم اسم "فرهنگ ایرانی و آریایی" رو به گند نکشن!



*



برای ما

اینکه 4 روز با هم حرف نزنیم 

خیلیه!

خیلی...



*



اصلاً انگار دلتنگی با دوستی و دوست داشتن ما عجین شده

دیروز حساب کردم دیدم 9-8 ماه از این دوستی به دلتنگی گذشت...