دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*


دیشب با وسوسه حوا دوباره کنعان* رو دیدم

دوباره دوستش داشتم

دوباره کلی باهاش گریه کردم

دیشب خیلی گریه کردم

دیشب زیر بارون گریه کردم

دیشب تا خوابم ببره گریه کردم

دیشب با تمام دلتنگی این 18 روز گریه کردم

دیشب خیلی دلم تنگ بود

خیلی...

















*حیف از عشقهایی که اینطور به هیچ پرپر میشن...

نظرات 1 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://sudi-s.blogsky.com

واقعا حیــــــــــــــــــــــــــــــــــــف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد