دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

خیلی وقت بود توی این وبلاگ بازی نکرده بودم

اما بازی اگرها به دلم نشست

بدون هیچ توضیحی میرم سر اصل مطلب



اگر ماهی از سال بودم ...
امرداد بودم، چون عاشق این ماهم


اگر روزی از هفته بودم ...
شنبه بودم، چون باهم بودنهای شنبه رو دوست دارم


اگر عدد بودم ...
4 بودم، چون همیشه بنظرم کاملترین عدد بوده و هست

اگر جهت بودم ...
شرق بودم، بی هیچ دلیل قابل توضیحی

اگر همراه بودم ...
همیشگی بودم

اگر نوشیدنی بودم ...
lemonmint بودم، نوشیدنی فوق العاده ای که توی گوآ کشفش کردم

اگر گناه بودم ...  
اولین تجربه همخ.وابگی بودم، چون شیرین و لذتبخشه

اگر درخت بودم ...
درخت گیلاس بودم، چون عاشق شکوفه های گیلاسم

اگر میوه بودم ...
گیلاس بودم، چون هیچوقت ازش سیر نمیشم

اگر گل بودم ...
نرگس بودم، چون قشنگ و دوست داشتنیه

اگر آب و هوا بودم ...
صاف و آفتابی بودم

اگر رنگ بودم ...
نارنجی بودم، پر از انرژی زندگی

اگر پرنده بودم ...
ققنوس بودم، نامیرا

اگر صدا بودم ...
صدای لالاییه یه مادر جوون بودم

اگر فعل بودم ... 

زندگی کردن بودم


اگر ساز بودم ...  
ویولون بودم، ساز محبوبم

اگر کتاب بودم ...
شاهنامه بودم، اصیل و ارزشمند

اگر عضوی از بدن بودم ...
چشم بودم، روشن و آگاه

اگر شعر بودم ... 

کوچه استاد مشیری بودم


اگر بخشی از طبیعت بودم ...
ساحل دریا بودم

اگر یک حس بودم ...
مادرانگی بودم



شما هم دوست داری بازی کنی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کیامهر جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ

مرسی پگی جان
حس مادرانگیتون رو قربون
در ضمن موسیقی وبلاگت محشره

جودی آبوت شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

این نوشیدنی محشره! بهش موخیتو هم میگن .عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقشم
شاید منم بازی کنم

هوم؟!

غزال یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام چرا شما اینقد به من شبیه هستین شما هم یه خردادی هستین؟

نه عزیزم
من دختر شیر و خورشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد