دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

خوشبختی حق من و توست



میگه غصه نخور

گریه نکن

وقتی غصه می خوری یعنی قدر چیزهایی که داری رو نمی دونی

قبول نمی کنم

قبول ندارم حرفش رو

کی گفته سهم هرکس از خوشبختی باید محدود باشه؟؟!!

کی گفته اگر یکی یه پدر خوب داشت، دیگه وضع مالیش نباید خوب باشه؟؟!!

اگر یکی تحصیلات عالی داشت، دیگه نباید دنبال عشق بره؟؟!!

اگر یکی پولدار بود، باید خانواده خوبی نداشته باشه؟؟!!

این نه انصافه، نه حقه، نه عدالته، نه balance

سهم هرکس از این دنیا همه خوبیها و خوشبختیهاست

بخاطر هرچی که داریم شکر

هزاران بار شکر

اما این دلیل نمیشه که دنبال خوبیها و خوشبختیهای بیشتر نباشیم

نخیر

من هر چیز خوبی که دارم

خانواده

امکان تحصیل

پول

سلامتی

هرچی

خدایا شکرت

اما بعلاوه همه اینها

حق خواستن بیشتر و بهتر رو هم دارم

این حق منه

می خوام

درخواست می کنم

بخاطرش می جنگم


سهم من از دنیا و خوشبختیهاش محدود نیست

سهم تو هم همینطور

جرأت داشته باش

بخواه

بجنگ

بی اینکه نگران از دست دادن اونچه که داری باشی

این حق توئه

حق منه

حق انسانی هر انسانیه

نترس

بخواه

بجنگ