دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

برای روز میلادم اگر تو به فکر هدیه ای ارزنده هستی...



دیروز صبح دلم نمی خواست از جام بلند شم

اصلاً دوست نداشتم بیدار شم

دوست داشتم بخوابم و صبح دوشنبه بیدار شم

دوست داشتم اصلاً یکشنبه رو نبینم و مجبور نباشم زندگیش کنم

دوست داشتم یجوری از صفحه تقویمم پاک شه

دلم می خواست تنهای تنها باشم

اولش فکر کردم گوشیم رو خاموش کنم و در خونه رو هم ببندم و زمان رو اینجور برای خودم متوقف کنم تا یکشنبه بیرون از خونه من خودش بگذره و تمام شه

بعد فکر کردم از صبح بلند شم برم lake و آخر وقت برگردم و گوشیم رو هم توی خونه جا بذارم

اما خب

همیشه اینجور فکرها ناکام می مونن

با سین رفتم دکتر و 6:30 بعد از ظهر برگشتم خونه

بعدم با جناب دوست و سین رفتیم شام خوردیم و بعدم رفتیم club که از شانسمون یه قسمتیش persian night شده بود

شب خوبی بود در مجموع

بخصوص که بچه ها بهشون خوش گذشت

اما شام بیرون و رقص و خنده و کادوها همه یک طرف

... 


















































خدایا...