دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

 التماسِ آلوجات!

 

 

 

 

ذخیره ترشیجاتم تمام شد 

منظورم ترشی لیته و ترشی انبه و ترشی لیمو نیست  

(که البته اونها هم تمام شده)

منظورم آلو و آلبالو خشکه 

آلبالوها رو که طی یک اقدام ضربتی طی 2 روز ترتیبشون رو دادم 

فکر می کردم بابا برام از ایران میارن 

هول شدم 

هرچی تو 8 ماه مراعات کردم 

تو 2 روز دخلش آمد 

وااااااااااااااااااااای 

نمی دونید بعدش چقدر خنده بود 

یعنی هم خنده هم تعجب 

که آخه مگر میشه؟؟ 

مگر یه آدم چقدر توانایی ... داره؟؟ 

خلاصه که کلی صفا کردم با آلبالوها  

آلوها رو هم عین نقل و نبات هی هروقت حوصله ام سر میرفت می خوردم 

بعد نه که یکی دوتا 

یهو 40-30 تا آلو رو در عرض 5 دقیقه تمام می کنم 

و خب بذارید نگم بعدش چی میشه و چه اتفاقات دردناک و آدم سبک کنی میفته!! 

البته لواشک و قره قوروت هست هنوز به میزان کافی 

اما این کاره هاش خوب می دونن که کلاً case آلو و آلوچه و آلبالو خشکه با لواشک و قره قوروت متفاوته 

پس چی شد؟؟ 

نیازمند یاری سبزتان هستیم 

هرکی می خواسته کادوی ولنتاین بفرسته اما نمی دونسته چی بفرسته بهتره، بی زحمت مقادیر زیادی آلو و آلبالو خشکه مرحمت بفرماید 

با تشکر  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امسال بهترین ولنتاینم رو داشتم 

ممنون نازنین...