دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

مرا چه می شود؟؟؟!! 

 

 

یه مدتی یجوری شدم 

حجب و حیام پاک به باد رفته!!!  

 

چند روز پیشا با سین رفته بودیم یه نمایشگاه نقاشی خیابونی 

اون هی میرفت سراغ تابلوهای رئال که بنظر من خیلی بیمزه بودن 

بعد من هی می گشتم دنبال تابلوهای بین.اموسی مثل تصویر ب.رهنه زن/مرد 

یعنی همه تابلوهای با این موضوع رو پیدا کردم و همه رو هم کلی ایستادم تماشا کردم و لذت بردم  

کلی هم ذوق می کردم براشون

سین هی می کشید منو که بیا بریم آبرومونو بردی. الآن اینا نمیگن این دختره مورد داره هی می ایسته این تابلوها رو نگاه می کنه؟؟  

می گفتم خب اونی که کشیده و آورده اینجا گذاشته وسط خیابون می خواسته من و تو بیایم کارش رو تماشا کنیم دیگه 

اما سین هی می گفت نه زشته نباید بایستیم پای اینجور کارا

دوستِ جناب دوست هم (که از ایران آمده بود و مهمان بود اینجا) می گفت من حتی تو خلوت خودم پشت در بسته هم روم نمیشه همچین چیزی بکشم  

!!!!! 

اما باور کنید من به معنای واقعی کلمه از زیبایی و معصومیتی که توی این کارها بود لذت می بردم و هیچ حس خاصی هم بهم دست نمیداد 

بعد تازه راجع به جزء به جزئش هم نظر می دادم 

مثلاً می گفتم سین ببین چقدر مدل نشستن دختره قشنگه !!

این پسره چه فیگور خوبی داره!!

ببین چه س.ینه هاش رو خوش فرم کشیده!!

اما سین اصلاً نَوَفَهمه  

بعد حالا این که خوبه 

الآن بنظرتون Ringtone موبایلم چی باشه خوبه؟؟ 

میگم خودم 

اینه 

 بعد یه خالی هم می کنم باهاش

من عاشق ریتم آهنگشم 

بعد کلاً هم از ترانه های لیلی آلن خیلی خوشم میاد 

ایضاً از چیزایی که می خونه 

 

خلاصه که دارم از دست میرم 

 

اما حالا بی شوخی 

از وقتی آمدم اینجا یکم دیدم نسبت به اینجور مسائل عوض شده 

همیشه اینقدر اینجور چیزا برامون تابو و ممنوع بوده که همیشه از زیبایی نهفته در درونشون هم محروم بودیم 

دلم می خواد از هر اونچه زیباست تا جایی که میشه لذت ببرم 

نظر شما چیه؟؟؟