دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

مرضی بنام آرشیو خوانی

 

سلام 

خوبید؟؟ 

 

راستش من یه عادت بدی دارم (کنار بقیه عادتهای بدم)

اونم اینکه وقتی با یه وبلاگی آشنا میشم، تا همه آرشیوش رو از اول تا آخر نخونم امکان نداره براش کامنت بذارم  

یعنی فکر می کنم باید اول همـــــــــــــــــــــــــه چیز رو بخونم و بدونم و بعد اظهار نظر کنم 

 

اولین وبلاگی هم که افتادم وسطش و توش گیر کردم و کـــــــــــــــلِّ آرشیوش رو خوندم وبلاگ مرجان بود (البته آرشیو بلاگ اسکایش که متأسفانه منهدم شد)  

خیلی دوست داشتم مطالبش رو 

بخصوص خاطرات هند 

بخصوص آرشیو امرداد 86

 

بعد، از وبلاگ مرجان صمیم رو پیدا کردم و آرشیو وبلاگ قبلی و این جدیده رو خوندم 

آی می خندیدم سر خوندنش 

آی می خندیدم 

کلاً وبلاگ صمیم برای انبساط خاطر و شاد شدن توصیه می شود 

 

بعد، از وبلاگ صمیم، کاوه رو پیدا کردم 

اونجا هم کلی مشعوف و خندان می شدیم در حد دل درد  

(درضمن با آهنگ وبلاگش هم کلـــــــــــــــی حال می کنیم. جزو آهنگهای مورد علاقه مان است. هرچند هرچی زور می زنیم هیــــــــــــچ گونه حس همذات پنداری باهاش در خودمان پیدا نمی کنیم )

 

بعد، اتفاقی وبلاگ قبلی دختر طلاق رو دیدم و وسطای خوندن آرشیوش لنگدراز رو پیدا کردم 

بعد همه آرشیو بلاگفای لنگدراز رو خوندم و یه مدت هم عیــــــــــــــــــــن یک اسکل واقعی پشت در آخرین پستش مونده بودم  که بالاخره انگار دلش سوخت و آدرس وبلاگ جدیدش رو داد و از اون به بعد هم ولش نکردم بیچاره رو 

 

از وبلاگ لنگدراز، من، فقط یک زن نازنین رو پیدا کردم و فکر کنم 1 ماه طول کشید خوندن کل آرشیوش 

به خودشون هم گفتم که جسارت، صداقت و اراده شون برام بسسسسیار قابل تحسینه 

بنظرم بهترین قسمت آرشیو اون وبلاگ هم آذر 85 بود که با خط به خطش گریه کردم  

 

دیگه ترتیب بقیه اش رو یادم نمیاد 

وبلاگ سهیل، گیلاس خانمی، ویولت... (که آرشیو گیلاس و ویولت هیچوقت تمام نشد )

 

اما هر وبلاگی که این گوشه لینکش هست، یا توی گوگل ریدرم وارد شده یا براش کامنت می ذارم، مطمئن باشید ته و توی همه آرشیوش رو درآوردم 

حتی شما دوست عزیز!! 

در حال حاضر هم یه 10 تایی وبلاگ نیمه کاره روی opera باز دارم که حالا کِی بخونم تمومشون کنم خدا می دونه (نه که واجبه، از اون لحاظ )

بذارید اینم بگم که این سید عزیزمون هم جواب سوال 1 ماه پیشش رو گرفته باشه 

سید جان، زمان خوندن آرشیو وبلاگت (که فکر کنم اون موقع کلاً 2تا پست از خودت بود و یه چندتایی هم صاحب قبلی وبلاگ -یا شاید قبلاًهای صاحب وبلاگ-) یه جایی راجع به آزمایش خون و این صوبتا گفته بودی و خودتو شناسونده بودی برادر 

اسمت اونجا لو رفت 

 

همین دیگه 

کلاً گفتم بدونید و این یکی رو هم به کلکسیون امراض بی درمان اینجانب اضافه کنید و بدونید با چه موجود خطرناکی طرف هستید

 

^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

  

*  کنارم بخواب و به دورم بتاب و از این لب بنوش چو تشنه که آبو....

دلم هوس عاشق شدن کرده 

خدایا بیزحمت یه معشوق خوش تیپ و باحال و دوست داشتنی بنداز توی دامنون 

پیشاپیش ممنون 

 

*ریخت 

اون ساختمونه رو میگم  

این آخر بی انصافیه که همش بهت میگن غصه نخور

  

 

GooDLucK 

*PegI