دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

آخ، اگه بارون بزنه...

    

دلم یه ماگ بزرگ کافی می خواد که برم بشینم زیر بارون تمام نشدنی بنگلور و ذره ذره بخورم و با تمام سلولهای بدنم لذتش رو حس کنم 

دلم یه ژل خیس می خواد که بتونم این موهای سرکش رو یجوری جمع و جور کنم تا دیگه مجبور نشم با اتو بیفتم به جونشون و این 4تا تار باقی مونده  رو هم بریزونم 

دلم یه سفر می خواد، به هند اصیل، به شهرایی که میشه فرهنگ و تمدن قدیمی و عقب افتاده هند رو توشون دید، مثل بمبئی و دهلی و آگرا، نه بنگلوری که همه توش تحصیلکرده و دانشگاهی و مهندس و دکتر و آدم حسابین 

دلم می خواد سالسا برقصم 

دلم می خواد آهنگ Flight of the Bumblebee رو با ویلون بزنم 

دلم می خواد لُختی ترین لباس دنیا رو بپوشم 

دلم می خواد نقاشی بکشم 

دلم می خواد آواز بخونم، قشنگترین آواز دنیا رو  

دلم می خواد یه صبح تا شب تمام آهنگهای غمگین دنیا رو گوش کنم 

دلم می خواد خونه ام رو پر از شمع و عود و گلهای معطر تزئینی کنم 

دلم می خواد به تمام در و دیوار خونه هزارتا تابلو بزنم

دلم می خواد یکی باشه که بغلش کنم  

دلم می خواد یکی بیاد و تمام زیر و بم آمار آقای Y رو بذاره کف دستم تا از این خماری دربیام

دلم می خواد بایستم روبروی X و تمام حرفهایی که روی دلم مونده رو توی صورتش فریاد بزنم و بگم بنظر من مثل یه ج.ند.ه تمام عیار عمل کرد

دلم می خواد شب زیر آسمون پرستاره بخوابم 

دلم می خواد ساعتها بشینم و یه دسته گل نرگس رو تماشا کنم 

دلم می خواد درس بخونم 

دلم می خواد یه پیتزای بزرگ با یه عالمه سوسیس و کالباس و قارچ بخورم  

دلم می خواد برم پارک آبی و اینقدر بازی کنم که از خستگی دو روز تمام بخوابم 

دلم می خواد حمام آفتاب بگیرم 

دلم می خواد برم پارک و تاب بازی کنم 

 دلم می خواد برم کوه اونقدر داد بزنم که دیگه صدام درنیاد

دلم می خواد چند ساعت پشت موتور بشینم و اونقدر باد بخوره توی سر و صورتم که همه خاطراتم از یادم برن 

 

 

 

 

 

 

 

نه نه 

دروغ گفتم 

دلم هیچکدوم از اینا رو نمی خواد 

دلم فقط می خواد یه دل سیر گریه کنم 

چرا یادم رفته گریه کردن؟؟ 

چرا هرچی زور می زنم اشکهام نمیان پایین؟؟ 

چرا باید اینطور له له بزنم برای یه صورت خیس از اشک 

می دونی چند ماهه گریه نکردم؟؟؟؟؟ 

 آهای شمایی که اشکتون دم مشکتونه 

روشهای گریه تون رو با هرقیمتی که باشه خریدارم 

 

 

  

 

  

 

خدایا چرا این کابوس تمام نمیشه؟؟ 

خدایا تا کجا قراره این بازی رو ادامه بدیم؟؟ 

خدایا مطمئنی که تا آخرش دووم میارم؟؟ 

خدایا مطمئنی که این بازی انداز قد و قواره من بود؟؟ 

خدایا کِی تمامش می کنی؟؟ 

  

 

 

  

  

 

خسته شدم از این هوای سرد 

حالم از آسمون ابری بِهَم می خوره 

حالم بهم می خوره از اینکه شب با یه گرمکن و یه پتو و یه لحاف پشم شیشه بخوابم، اما تا صبح از سرما بلرزم و خوابم نبره 

حالم از آدمهای زبون نفهمی که رفتارشون مثل بچه های 5-4 ساله است بهم می خوره  

این روزا همش handsfree توی گوشمه، همش آهنگ گوش می کنم و صداش رو تا ته زیاد می کنم که صدای فکرامو نشنوم 

 

 

  

 

  

 

 

هیچی نگو، خب؟؟ 

بذار یه بارم که شده فقط غُر زده باشم 

بذار یه بارم که شده فقط ناله کرده باشم 

بذار یه بارم که شده یه دختر افسرده احمق باشم که به شکل عذاب آوری کم آورده 

نه یه دختر عاقل و خوش بین و مثبتی که هر لحظه به خودش تلقین می کنه که همه چیز خوبه یا درست میشه  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

نمی دونی چه آشوبم از این آرامش خونه...