دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

سلام عرض شد 

نه بابا 

من و افسردگی؟؟؟؟؟؟؟ 

یه چی میگینا!!!

نه خوبم 

فقط یه روزایی هست که آدم هرکاری هم که می کنه دیگه دست خودش نیست که سرحال و سردماغ باشه 

متوجه منظورم هستید که؟؟ 

بیشتر توضیح بدم؟؟ 

نه دیگه بسه همینقدر 

  

* این معلم زبان من یه خانم تپل خیلی بانمکه 

مدل کلاسمون هم اینطوریه که من اون بیچاره رو مجبور می کنم هر کلمه ای رو 2 ساعت به انگلیسی توضیح بده 

آخه اگر ولش کنم هی می خواد گرامر کار کنه 

و خب مگر چقدر آدم لازم داره گرامرم بخونه؟؟؟ 

من مجبورش می کنم کلمه ها رو توضیح بده که هم listening خودم رو قوی کنم هم کاربرد کلمه هایی که زیاد نمی شناسم رو بفهمم 

چند روز پیش داشت چند تا صفت رو برام توضیح می داد:  

(شکلکای توی پرانتز عکس العمل منن)

:jealous 

see 

you have a sister-in-low

you don't like her

()

you say

oh"

why my brother boghth that for her

"...why didn't bring for me

 

nag 

see

you have a sister-in-low

you don't like her

()

you say to your husband: "see, my brother bought that for his wife but you didn't

"...my brother did that for her, but you didn't

 

troublemaker

see

you have a sister-in-low

you don't like her

()

she always try to disturb you

...says somthing from you to her husband , from your husband to you

انگار این جنگ عروس و خواهر شوهر فرهنگ و مذهب نمی شناسه  

 

* میگم شما تا حالا یه دیوونه ای رو دیدید که درحالیکه کلاً موجودیش 2500Rp بیشتر نیست 1500تاشو بده لباس بخره بعد بمونه بی پول؟؟ 

خب اگر ندیدید حالا ببینید 

ساده ترش میشه 

پول بی پول 

 

* میگه: سلام 

میگم: سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــام 

میگه: آخه من تو بغل تو جا میشم که تعارف شابدوالعظیمی می کنی؟؟   

  

(یه زمانی  جا میشدا    )

 

* این دوتا عکس رو به فاصله 5 ثانیه از هم انداختم، اولی بدون فلش، دومی با فلش  

 

* دیروز درخت پشت پنجره اتاقم (همونی که سنجاب داشت) رو قطع کردن  

 

* این روزا اصلاً حالم خوب نیست. حال جسمیم منظورمه. نمی دونم چی شده که یهو 1000 تا بلا از آسمون به سرم نازل شد. اینه که ببخشید اگر سر نمی زنم بهتون. بهتر که شدم جبران می کنم  

 

  

روزها بعد نوشت: کامنتها رو جواب دادم که بگم هنوز زنده ام. دارم بهتر میشم. بزودی برمیگردم خدممتون و حسسسسسسسسسسسسسسسسابی از خجالتتون درمیام  

 

Take carE 

GoodlucK 

*PegI