دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

دختر شیر و خورشید

آری آری زندگی زیباست/زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست/گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست

*

از هر دَری وِری 

 

سلام  

خوبید؟؟ 

 

1. ببینم کسی از شما می دونه ایشون چیَن؟؟ 

    

  

وقتی این عکس رو ازش انداختم از صدای فلش دوربین یجوری برگشت نگاهم کرد که ناخودآگاه بهش سلام کردم!!!!!!!!  (کی بود گفت دیوونه؟؟

نمی دونید آخه چقدر نگاهش آمرانه و پر تکبر بود 

یه آن فکر کردم لابد برای خودش کسیه !!!!!!!!!!!! 

 

2. امروز صبح ساعت 6:30 با یک سوزش و درد وحشتناک در ناحیه چشم از خواب بیدار شدم 

یعنی داشتم کور می شدمااا 

نگاه کردم توی آینه 

می بینم یه مورچه پلکم رو گاز گرفته 

بعد حالام داره روی پلکم راه میره!!!!!!!!!! 

ببین تو رو خدا 

توی خونه آدم که زندگی می کنن 

خورده نونا و گاهی غذای آدم رو که می خورن 

رو تخت آدم هم که استراحت می کنن 

بعد تازه گازم می گیرن  

آخه چقدر بی چشم و رو؟؟!!!!!!!!! 

بشکنه این دست که نمک نداره 

  

3. طبق آخرین و داغترین اخبار واصله 

امروز صبح 

مایکل جکسون 

خواننده بترکونِ سیاه؟؟؟ سفید؟؟؟ امریکایی 

در اعتراض به حوادث پیش آمده اخیر در تهران!!! 

در بیمارستانی در لس انجلس سکته کرد و مرد!!!!!!!!!  

 

والا راستش من هیچوقت طرفدار این آقا نبودم و نیستم 

اما معتقدم مایکل جکسون کسی بود که تونست سلیقه موسیقیایی مردم در سراسر جهان رو یک تکون اساسی بده   

و از این نظر جداً هنرمند بزرگیه-بود (اینهمه سال کار موسقی کردن و همیشه در اوج بودن کم نیست!!!)

اعجوبه ای بود برای خودش 

بهرحال دستش درد نکنه  

حالام که دیگه دستش از دنیا کوتاهه 

خدا از سر تقصیراتش بگذره 

 

4. منو از یاد نبرید 

    می دونم ویرانم 

    گریه هامو می شنوید 

   من همون ایرانم 

 

نه بابا!!!!!!!!!!!!! 

انگار شاه ماهی بالاخره به خودش آمد بعد 10 سال!!!!!!!!!!!  

 

 ^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^ 

 

* عنوان پست از وبلاگ از هر دَری وِری دزدیده شده!!

 

* شرمنده که پرت و پلا نوشتم  

خواستم یکم حال و هوامون عوض شه 

 

Take carE 

GoodlucK 

*PegI